Februarutfordringen

tirsdag 15. september 2015

DILLA PÅ LILLA

Hei og Hopp :)
Håper dere nyter koselige stunder i scrappekroken nå som høsten begynner å sige på ♥
I dag titter jeg innom for å dele et bursdagskort med dere :) 

 Basen til kortet er kartong som måler 5 1/2"x 5 1/2". Den har jeg kledd med lekre og fargesterke papirer fra serien Forventning ♥ 

Til å pynte kortet mitt har jeg stanset ut en nydelig kakeserviett i papir fra serien Hell og Lykke. Ellers har jeg pyntet med osteklut, bølgepapp figurer, nydelige blomster i forskjellige lilla-toner, chipboard og krystaller ♥  

Innsiden har jeg pyntet enkelt med de samme papirene som fremsiden og et skrivefelt. Nede i høyre hjørne har jeg brukt et stempel og pyntet med krystaller. 

Produkter: 
Ark: PD 14879 Forventning - Gratulerer Lilla, PD 14878 Forventning - En ny vår,
PD 15030 Hell og Lykke - Smil til verden
Blomster: Rufseknopp - Lilla, Store Roser - Lilla, Mellomstore Roser - Lilla, Små Roser - Lilla, Kirsebærblomst - Lilla
Stempel: PD 14923 Du er flott
Annet: PD 14941 Klistremerker - Bursdag, Krystaller - Mørk Lilla, Chipboard hjerte - Lilla

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ.

1 kommentar:

  1. Kjempeflott kort. Har akkurat kjøpt meg samme papir det er såå fint. Gleder meg til jeg får satt meg med scrappepulten og kommet i gang.

    SvarSlett