Februarutfordringen

tirsdag 1. september 2015

ESKEKORT

God dag alle kreative sjeler :) 

Denne gangen ønsker jeg å dele et eskekort med dere, jeg har helt dilla på disse enkel men så fine kortene. Eskekort passer perfekt til mindre gaver, penger, gavekort eller lignende.

Til å lage dette kortet bruker jeg en kartong bit på 5"x7 " som blir skuffen og en kartong bit på
5 2/8" x 12" som blir kortet og esken i et. Jeg har kledd alle flater med nydelige babypapirer fra Papirdesign. Lillemirakel serien er bare så utrolig lekker ♥ Og passer veldig godt til både baby og småbarns prosjekter. 


Motivet har jeg fargelagt med tusj før jeg stanset det ut med en dies. Til å pynte kortet mitt har jeg brukt osteklut, en papirfigur stanset ut i Papirdesign papir, dotter, punchet blondekant, nydelige blomster fra Papirdesign og stempel. For å enklere kunne åpne skuffen i esken har jeg brukt et metall håndtak. 


Innsiden har jeg pyntet enkelt med mønsterpapir og skrivefelt :)


Produktliste:
Ark: PD 14970 Lille Mirakel - Babyjente, PD 14990 Lille Mirakel - Bitte liten, PD13746 Lykke - Rosa pioner, PD 15031 Hell og Lykke - Skål for brudeparet.
Blomster: Asalea - Rosa, Tulipaner - Hvit
Stempel: PD 14923 Du er flott
Annet: Dotter - Rosa

♥♥♥

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ selv ♥

Kreativ klemmer fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar