Februarutfordringen

mandag 21. september 2015

Hipp hurra

Hipp hurra!! Papirdesign har kommet med nye, utrolig lekre dies, og på bursdagskortet nedenfor har jeg kost meg med to av dem.  Jeg elsker den "lekne" stilen på disse, perfekt til barnekort.  "Hipp hurra" og ballongen kommer fra samme dies, men henger ikke sammen, så du kan bruke den hver for seg.

Papirene jeg har brukt er bursdagsarkene fra serien "Marias verden", og den nye kartongserien "Monokromatisk".

Kortet er laget i enkel stil, litt leken stil.




Innsiden av kortet er laget i samme stil og med samme papirer som på forsiden.  Her har jeg brukt en av de nye diesene. Hele teksten er på en dies, men du kan plassere den slik du selv vil, siden ordene ikke henger sammen. Helt supert!

Nederst på venstre siden har jeg laget en enkel pengelomme. Øverst på lommen har jeg punchet en stjernekant.  Samme stjernepunch har jeg også brukt på forsiden av kortet.




Produkter jeg har brukt:
Ark: Monokromatisk: PD 15098 - blå 1. Marias Verden: PD 14915 - Ugler, PD 14913 - Ballonger, PD 14914 - Gaver. Skolestart: PD 13847 - Tavle.
Dies: PD 15061 - Gratulerer 2, PD 15060 - Hipp hurra
Klistremerker/Stickers: PD 14941 - hverdag, PD 14930 - hvit
Annet: Dotter - blå.

Ha en kreativ, fin dag :-)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar