Februarutfordringen

fredag 4. september 2015

Knask eller knep!

Heisann!

Papirdesign har kommet med en helt ny Halloween serie. Det er ikke til å komme bort fra at Halloween har kommet for å bli i vårt langstrakte land, så da er det bare å omfavne dagen om man liker den eller ikke ;-) I den annledning har jeg laget et kort med mønsterark fra denne serien. Kanskje jeg skal overraske en venninne med kort og gotteri på Halloween? God ide synes jeg! Og til dere scrappere som har barn som kler seg ut og går knask eller knep på denne dagen, må jo disse arkene være midt i blinken for å bevare Halloween minner :-)

Jeg har iallefall hatt det gøy med disse arkene, og her er bilder av kortet mitt.






Produkter:

PD 15086 Knask eller knep/ BØØØØØ
PD15087 Knask eller knep/ Skrekk og gru
PD 15088 Skrekk og gru/ Gresskar
Dotter: Orange, sort, grå og lilla


Takk for titten! 

Stor kreativ klem fra Cathrine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar