Februarutfordringen

lørdag 26. september 2015

Nye juledies og mønsterark


Det er faktisk ikke så lenge til jul,
så derfor er det helt på sin plass å starte med julekortproduksjonen nå :-)

Jeg har lagd noen kort for å vise frem den nye lekre mønsterarkene til Papirdesign
og IKKE minst de nye lekre DIESENE.
Diesene var så gode å stanse ut med at jeg kan ikke
annet enn å anbefale dem varmt til alle jeg møter på min vei :-D

****************************************************** 

Det første jeg viser frem er en flasketag:


Produkter jeg har brukt her:

Klippeark:PD 10601 Vinter
Mønsterark: Til ettertanke PD 15070 Julefeiring
Dies: PD 15054 God Jul
Annen pynt: Perleswirl, hvit kakeserviett, trestjerne, bånd fra brun båndpakke

******************************************************


Dette røde kortet har i tillegg til all pynt også rød kartong fra Papirdesign



Produkter jeg har brukt her:

Stempler:Julehilsen
Klippeark:PD 10604 Tradisjon, PD 15091 Ord
Mønsterark: Til ettertanke PD 15079 Musevisa
Dies: PD 15065 God Jul 2
Annen pynt: Hvit kakeserviett, røde halvperler,


****************************************************** 



Produkter jeg har brukt her:

Stempler: PD 14916 God jul til deg, PD 14951 Hashtag
Klippeark: PD 10601 Vinter
Mønsterark: Til ettertanke PD 15077 Sukkerstenger
Dies: PD 15066 God Jul 3
Annen pynt:

****************************************************** 



Produkter jeg har brukt her:

Stempler:  PD 14951 Hashtags
Klippeark: PD 10601 Vinter
Mønsterark: Stille Natt PD 14979 Snø til jul
Annen pynt:Hvit bånd fra hvit båndpakke
 ****************************************************** 
Ha en riktig så trivelig lørdag.
Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar