Februarutfordringen

torsdag 26. november 2015

Adventstid

Da er den snart her igjen, den fine ventetida fram mot jul, adventstida.

I år har jeg lagd en litt annerledes adventskalender, til hele familien.
Den består av fire små bokser, som jeg har kledd med et av Papirdesigns nydelige treverksark.
Alle paneler er svertet med Distress Ink, Walnut Stain, perfekt farge til dette arket!
Deretter har jeg stablet dem oppå hverandre og festet dem med 3D- puter.
(Da blir det en liten glipe mellom boksene, som er perfekt til å stikke inn blomsterstilker o.l. som man skal lime fast etterpå)

Og så til det morsomste, nemlig pyntinga!
Jeg kunne lett tatt helt av her altså, men tror jeg ga meg i tide... (?)
Rødt, hvitt og grønt er tradisjonelle julefarger, og Papirdesign har så utrolig mye fin pynt i nettopp disse fargene, som jeg syns passa veldig godt sammen med det gråbrune treverksarket.
Trefuglen på toppen er også svertet så den skulle få "riktig" farge.
Jeg har også fått med noen klistremerker med passende tekst på, samt tall fra et nytt tallark.

Hva som gjemmer seg inni, er som så mye annet i disse tider, hemmelig... ;)


 Nærbilder:





Produkter:
Ark: Til ettertanke PD 15074 Snødryss + PD 15092 Tall
Blomster: Store røde julestjerner, røde pioner, store flate hvite roser, hvit gardenia med rød kant, røde krysantemum, hvite miniroser, røde rufseknopper og grønne blader
Annet: Klistremerker PD 14943 Jul, Trefigurer PD 14954 Fugler

Ønsker alle ei fin adventstid!

Hilsen fra


3 kommentarer:

  1. Så fantastiskt fint och smakfullt!! Färgerna är så vackra till "trä"-pappret!

    SvarSlett
  2. WOW!!!! Rett å slett nydelig, og ikke minst fantastisk ide. Og pyntinga var perfekt :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk, snille dere!
    Det varmer i scrappehjertet mitt <3
    Klem, Renate

    SvarSlett