Februarutfordringen

tirsdag 24. november 2015

EN JULEHILSEN

Heisann alle sammen :)

Denne gangen tenkte jeg at jeg skulle dele en julekurv med dere.
Tenkte jeg skulle lage en julekurv som kunne få stå på bordet med noe godt nå i førjulstiden ♥
Malen til denne kurven fant jeg her på bloggen til DT Wenche :)

Til å lage kurven har jeg brukt et ark fra Papirdesign sin serie Monokromatisk.
Disse papirene er tykk og god i kvalitet, perfekt til bretteprosjekter ♥
Videre har jeg kuttet opp remser av et papir fra den nye serien Til ettertanke som jeg har brukt til å dekorere basen med.


Som pynt har jeg brukt blomster, chipboard,bånd, swirls og stickers.

Produktliste: 
Ark: PD 15096 Monokromatisk - Rød 1, PD 15071 Til ettertanke - Alle hjerter gleder seg
Blomster: Asalea - Hvit, Julestjerne - Hvit, Julestjerne - Rød, Tulipaner - Hvit, Rufseknopp - Hvit
Annet: PD 14943 Klistremerker - Jul, PD 14940 Klistremerker - God Jul, Bånd - hvit, Krystallswirl, PD 637 Chipboard hjerter - Rød

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar