Februarutfordringen

fredag 13. november 2015

Tre juletager

Hei!

Nå nærmer det seg jul, så det er ikke til å legge skjul på at det blir mye jul på scrapperommet for tida. Jeg har et annet prosjekt som ikke har juletema, men det lar jeg ligge en liten stund til, så kan vi heller ha litt avveksling etterhvert senere i november. 

I dag er det nemlig jul det skal handle om. Jeg har laget tre juletager som jeg enten tenkte å bruke som pakkelapper, eller for å skrive en litt lengre hilsen på til mine venner. Størrelsen på disse er 6 1/4 x 3 1/2 inch. Jeg har laget en grønn, en rød og en brun tag. Da har jeg fått brukt litt av fargetemaene på årets julekolleksjon i en sleng. Tenkte det kunne være til inspirasjon å se hvordan de ulike fargene kan gi julestemning :-)

Min røde tag ser slik ut;





Her er den grønne;





Og så tilslutt den brune;




Produkter:

Mønsterark:
PD 15080 Til ettertanke - Fuglesang i vinterskog.
PD15070 Til ettertanke - Julefeiring.
PD15076  Til ettertanke - Hvite julestjerner.
PD 15075 Til ettertanke - Vakre julestjerner.
Stempel: 
PD 149259  - De beste ønsker.
PD - To engler.
Klippeark: PD 10603 - Juleglede
Dies: PD 15053 - Julehilsen.
Trefigurer: PD 14955 - Vinter.
Klistremerker: PD 14943 - Jul.
Annen pynt: Stor rød julestjerne og små røde og hvite julestjerner. Liten rød kakeserviett. Glitterchipboard snøkrystaller. Halvperler hvit, krem og gul. Blonder fra hvit blondepakke.



Takk for besøket! Håper dere fikk lyst til lage noe til jul. Et kort, en tag, pakkelapper eller noe annet spennende :-)

Kreativ klem fra Cathrine


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar