Februarutfordringen

fredag 6. november 2015

Julehilsen fra Mia


Når vi tok fjorårets julekortbilde, ville gjerne Mia at vi skulle ta bilde av bare henne også. Det resulterte blant annet i dette fine bildet. Vi fremkalte det slik at hun kunne gi eget julekort til sine venninner. Her har jeg scrappet bildet for å fortelle historien bak det.


Jeg har brukt av de nye julearkene fra Papirdesign. Dette er en virkelig lekker serie med ark, med både julemønster og nøytrale ark. I tillegg passer de perfekt til fjorårets juleserie. Som bakgrunn har jeg brukt ett av mine absolutt favoritter, et treverkark som kommer med både bruntone og gråtone. Deretter har jeg laget cluster av mønsterark, kakeserviett og pynt. Tittelen er stanset ut med en av de nye diesene fra Papirdesign.

Produkter:
Ark: PD 15083 Tradisjonsstrikk, PD 15074 Snødryss, PD 15077 Sukkerstenger,
        PD 15096 Monokromatisk Rød1
Stempel: PD 13788 Bakgrunner
Dies: PD 15053 Julehilsen
Stickers: PD 109 Rød, PD 14943 Jul
Annet: Søte blomster Hvite, Halvperler Hvit, PD 13817 Kakeserviett hvit 14 cm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar