Februarutfordringen

fredag 20. november 2015

Julekort med ku-motiv pluss en layout


Jeg liker veldig godt å lage kort med bildemotiv på, og når jeg kom over denne søte kua på Pinterest, måtte jeg bare lage et kort med det. Jeg har laget et posekort med de nye julearkene.  God jul er stanset ut med en av Papirdesigns nye dies. Jeg har stanset ut i mosegummi, og diesene er utrolig gode å stanse ut med.



Produkter:
Ark: PD 15075 Vakre Julestjerner, PD 15067 Julekos
Dies: PD 15065 God Jul 3
Klistremerker: PD 14943 Jul
Stempel: PD 12691 Høytid så fin
Annet: Søte blomster hvite, PD 13816 Kakeserviett 10 cm

I tillegg vil jeg vise en layout jeg har laget med et av de nye arkene fra "Mann er mann" serien.


Minstemann har sluttet å sove på dagtid, men innimellom blir han bare så trøtt at det ikke er noen vei utenom. På bildene her, sovnet han rett og slett på sin fars skuldre. Og der sov han godt. Han gikk nesten glipp av hele strandturen.


Jeg har brukt lekre ark fra Papirdesign sin siste ark-serie "Mann er mann", samt fjorårets juleserie. Som vanlig, så er arkene bare helt nydelige, og en fryd å jobbe med. :)



Produkter brukt:
Ark: PD 14978 tiddeligbom, PD 15118 Uteboden (begge sider)
Blomster: Pion vintage blå, Søte blomster vintage blå, Roser 1,2 cm grå
Annet: PD 14930 Klistremerker hvit (bokstaver)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar