Februarutfordringen

torsdag 12. november 2015

Rammekort/ kirkevindu

Hei!
I dag har jeg et rammekort/ kirkevindu å vise dere.
Jeg har brukt Cathrines tutorial på rammekort som utgangspunkt, og så "bygget på" for å få til et spisst vindu i stedet.
Jeg har brukt et mønsterark fra  årets julekolleksjon Til ettertanke som heter Hvite julestjerner.
Det er like vakkert på begge sider, og passer selvfølgelig perfekt sammen også :)
Se på den grønnfargen da, den er bare helt nydelig <3
 Har prøvd å hente opp mønsteret fra arket i pynten utenpå
 ved å bruke hvite julestjerner og grønne blader.

 En ny juledies måtte jeg også ha med :)





 Enkelt pynta inni, med et vers på den ene sida, og plass til å skrive selv på den andre.
For å ikke få for lite mønsterark kutta jeg panelene inni akkurat så store som de skulle være,
deretter stansa jeg ut den store diesformen midt på panelet, snudde den så, og limte de "sammen" igjen.
Da fikk jeg utnytta arket best mulig, og jeg syns ikke det gjør noe at det er hvitt inni snirklene rundt diesformen.
 Her ser dere det koselige stempeltrykket inni.

Produkter:
Mønsterark: Til ettertanke PD 15076 Hvite julestjerner
Stempel: PD 14925 De beste ønsker + PD 12689 Så er det desember
Dies: PD 15054 God jul
Pynt & Annet: Hvite julestjerner, grønne blader,
                          pompombånd og fløyelsbånd fra hvit pakke, 3D- puter

Håper du fant litt inspirasjon :)

Klem fra




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar