Februarutfordringen

tirsdag 10. november 2015

DU ER FANTASTISK

Tjoohei :)

Endelig er det tirsdag igjen, og min tur til å dele noen prosjekter med dere :D
For ikke lenge siden kom Papirdesign ut med en ny serie, Mann er Mann!
Knall stilig serie ♥


Denne layouten måler 12"x12", og er i hovedsak laget med papirer fra den nye serien!
Klippet og limt litt for å skape ulike effekter :) Clusteren min har jeg laget med papirer, kakeserviett og sytråd. 


Pyntingen gjorde jeg enkel denne gangen med dotter, skrivesirkel, dotter, og noe piler jeg har stempelet opp, embosset og klippet ut :) 

Produktliste: 
Ark: PD 15116 Mann er mann - beste pappa, PD 15114 Mann er mann - God og varm
PD 13847 Skolestart - Tavle
Stempel: PD 13799 Strikk, PD 13772 ABC, PD 13776 Chevron
Annet: PD 15045 Klistremerker - moroklumpen, PD 15046 Klistremerker - Perfekt, Dotter - blå, Kakeserviett, 14 cm Hvit.


****

Siden det var farsdag på søndag laget jeg et kort med de nye papirene,
de var jo perfekt til en slik anledning :D 


Produktliste: 
Ark:PD 15116 Mann er mann - beste pappa, PD 15119 Mann er mann - Bart med fart,
PD 15115 Mann er mann - i garasjen, PD 13847 Skolestart - tavle
Annet: Dotter - lyse blå, PD 15045 Klistremerker - moroklumpen, PD 1459 Stempel - Til han 




Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk masse inspirasjon til å være kreativ :D 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar