Februarutfordringen

tirsdag 12. september 2017

FLAPPEKORT

God tirsdag :)  
Etter en lang sommerferie syns jeg ofte det kan være vanskelig å komme ordentlig i gang med scrappingen igjen... Lysten til å scrappe er absolutt til stedet, men det er som om all kreativitet har forduftet :O Flere som har det slik?
De gangene kreativiteten svikter tar jeg meg en runde innom blogger, tavler på pinterest og rydder i scrappetingene mine. Blar gjennom alle arkene og ser på alle blomstrene!❤ Noen ganger lifter jeg et prosjekt eller prøver meg på en tutorial, det å prøve noe nytt gir ofte ny giv. Og akkurat sånn var det denne gangen. I Ett trykk for August har de en lekker steg for steg som jeg har koset meg med.
Og her er resultatet:


Kortet måler 5x7", og jeg har kledd det med nydelige mønsterark fra Papirdesign på alle sider ♥
Vinduene er stanset ut med dies-settet "Hipp hurra", som består av blant annet ovaler i ulike størrelser.


Motivet mitt er et nydelig stempel fra stempelplaten "Glad du er min venn PD16177", en stempelplate jeg har blitt veldig glad i og bruker ofte. Kortet er pyntet med nydelige blomster i ulike størrelser, halvperler og bånd. 





Produktliste: 
Ark:
Dagen er din - blomsterbukett PD17297
Dagen er din - morgendugg PD17298
Stempel:
Glad du er min venn PD16177
Dies:
Hipp Hurra PD17236
Blomster:
Kirsebærblomst - Rosa
Pion - Hvit
Søte blomster - Rosa 
Roser 1 cm - Rosa 
Annet: 
Halvperler - Rosa
3D limputer 

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon ♥

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar