Februarutfordringen

fredag 29. september 2017

Kjærlighet på pinner ❤︎

Hei!

Jeg har et inntrykk av at halve Norges befolkning har strikkedilla ;-) Det har ikke jeg, men hvordan kan man unngå å bli betatt av Papirdesigns fantastiske Strikkedillakolleksjon? Jeg tror at stemplene med strikketema er revet ut av mange butikkhyller rundt om i landet. Jeg mistenker at det samme kommer til å skje med disse arkene ;-)

I disse fine høstdagene har jeg har kosa meg med å lage blandt annet denne gaveposen. Båndet rundt nøstet er laget av kraftkartong og festet over orginalbåndet slik at dette skal vises om det er nødvendig. Ellers har jeg hvitembosset tekster og motiver. Synes det er så fint!



Produktliste:

Ark:
Stempel:
Kjærlighet på pinner - PD17252
Strikk - PD13799
Dies:
Blomster:


Tusen takk for at du stakk innom bloggen! Jeg ønsker deg en flott og kreativ dag. 

Klem fra 



4 kommentarer:

  1. Lekkert kort :-) Og ja, strikking er virkelig inn nå, heldigvis. Man får så masse flotte plagg(og annet) som man kan lage unike som ingen andre har helt likt. :-)

    SvarSlett