Februarutfordringen

onsdag 27. september 2017

Toffifee eske

Julestemning

Hei, i dag vil jeg vise dere en Toffifee eske jeg har laget. 


Her har jeg brukt mønsterark av serien Julestemning og den super søte 
snømannen som jeg har stemplet og stanset ut med dies.Teksten god jul og vimplene med sting er også fra høst kolleksjon til Papirdesign Passer bra som vertinnegave.

Snømannen er stemplet og stanset ut med dies
Her har jeg brukt 3D puter for å få litt forskjellige høyder på kortet.


Produkter:

Ark:
  Julestemning PD 17346 Jul i skogen
  Julestemning PD 17348 Stjernehimmel
Stempel: 
  PD 17203 Snømann
Dies:
  PD 17326 Vimpel
  PD 17318 God jul
  PD 17319 Snømann
Annet: 
  PD 870 Krystaller

                                              Kreativ hilsen fra May-Britt 

2 kommentarer:

  1. You are having an amazing blog!!!! Your Toffifee Box is so beautiful!!! Love your super cute snowman. Perfect for Christmas time:)
    Henry

    SvarSlett