Februarutfordringen

onsdag 13. september 2017

Julekort med nye dies

 Hei!
I dag har jeg et julekort i hvitt og blått å vise dere.
Det ble selvfølgelig lagd akkurat rett før jeg fikk de nye julearkene, men med nye dies i alle fall!
Men nå har jeg fått dem, så det er et nytt ark som er brukt som bakgrunn da jeg tok bildene.
 Stempeltrykket er stemplet med blått - Archival Ink Cobalt.
 De nydelige hvite pionene har fått et lite "dryss" av microperler på seg.
 Den hvite kartongen jeg har brukt er Bazzill Bling Diamond - se så fin grankvistene blir når det glitrer i dem! Man får skikkelig vinter- og frostfornemmelser og det passer så fint sammen med snøkrystallene i chipboard.
Produkter:
Ark:
Gledelig Jul - Vinter og snø PD 16216
Klippeark Engler
Dies:
God Jul, lang PD 17307
Granbar PD 17324
Hipp hurra, oval PD 17236
Ramme 1 PD 16171
Stempel:
Julestjerne PD 16180
Blomster:
Pion, hvit PD Blomster66
Annet:
Snøkrystaller PD 711
3D- limputer PD 712

Takk for at du tittet innom :)
Håper du ble inspirert!

Kreativ hilsen fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar