Februarutfordringen

onsdag 20. september 2017

Kalender 2018

Heisann! 
Dere har vel fått med dere alle de fantastiske nyhetene Papirdesign har kommet med i det siste! Så mange herlige produkter! Jeg ble så inspirert til å lage en kalender til neste år jeg, kanskje litt tidlig, men da er ihvertfall en julegave klar ;)


Denne kalenderen passer nok ei som er strikkegal ;)

Motivet er fra ett nytt klippeark med vintagedamer! Kjempefine <3  


Bak bildet har jeg stanset ut en lekker doilie og en vimpel med sømkanter! Jeg har pyntet med roser, søte blomster, perler, dotter og stanset ut noen bærkvister. 



Kalenderarkene henger fint med tim holtz klyper.



Produktliste:

Ark:

Dies:


Blomster:

Annet:





Kanskje du også ble inspirert til å sette i gang å lage kalender for neste år? Ønsker deg en kreativ, flott dag! Hilsen meg




1 kommentar:

  1. Åja, dei strikkearka og kalender er heilt nydelige <3 Tusen takk for at de gjev so mykje inspirasjon :)

    SvarSlett