Februarutfordringen

torsdag 7. september 2017

Toffifee til jul

 Hei på dere!
I dag starter vi dagen med litt søtsaker :)
Jeg har lekt meg litt med Papirdesigns nye dies, som akkurat er lansert. De er SÅ vakre ❤
 Jeg har pynta en stor Toffifee- eske.
Først kledd den med mønsterark, malt med litt texture paste gold crackle og limt på litt osteklut.
Så startet jeg med å stanse ut en bladkrans i gull, og limte nederst. Deretter tre til i rød kartong, hvor den nederste fikk beholde alle seks blad, mens på den neste tok jeg bort et, og to på den øverste.
Når jeg da limer hver krans sammen, vil de bøye seg oppover, og danner en blomst når de settes oppå hverandre! (Ikke verdens beste forklaring, men håper dere skjønner når dere ser bildene😊)
 Jeg har i tillegg pynta rundt "blomsten" med granbar og bærkvister. De er så delikate og mye penere i virkeligheten enn det jeg klarte å få frem på bildene...
 Ellers ble det også plass til litt gullbær, små julestjerner og et par småfugler.


 God jul er også en ny die ❤
Produkter:




Ark:
Blomster:


Håper du ble inspirert til å starte med litt julesysler du og!
Følg med - det kommer mer inspirasjon med nye dies i dagene fremover ❤

Kreativ hilsen fra

2 kommentarer:

  1. Denne var nydelig :) Så flotte dies du har brukt og blomsten ble kjempefin ;)

    SvarSlett