Februarutfordringen

fredag 8. september 2017

To julekort med nye dies

 Her kommer sesongens første (og andre 😉 ) julekort fra meg!
Ååå, som jeg har kosa meg med nye dies❤❤❤
De er nok på vei til en forhandler i nærheten om ikke lenge!

Det første her er veldig CAS, rett og slett fordi da vises alle diecuts mye bedre.
 Neste kort er også gjort ganske enkelt, men med litt mer greier inni...
De søte hjertene stanses ut sammen med doilien. De har jeg brukt på begge kortene.
 På baksida har jeg limt på en ny God Jul- die, stanset ut i gull og hvitt.
 Inni har jeg pynta med en ny God Jul- banner- die, også den stanset ut i gull.
Ellers er det pyntet med stempel.
Produkter:





Ark:
Stempel:

Takk for at du titter!
Ha en fortsatt fin dag ❤

Kreativ hilsen fra







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar