Februarutfordringen

søndag 3. september 2017

SEPTEMBERUTFORDRINGEN



September er en spennende måned her hos Papirdesign!

Det kommer en ny utfordring, nye produkter og masse herlig inspirasjon fra vårt fantastiske designteam ♥ Så her gjelder det å følge med utover i måneden, og vi håper dere gleder dere like mye som vi gjør.


Utfordringen for september er at vi ønsker å se prosjekter hvor dere

BRUKER MINST TO FARGER. Dere velger selv hvilke farger dere vil kombinere.
Utfordringen varer ut september.


Her kan dere se hvordan designteamet vårt løste utfordringen:



Kristine:

Jeg har brukt fargene blå og kraft, to farger jeg syns er nydelig å kombinere ♥
Produkter: 
Ark: 
Dagen er din - Blomstereng PD17296
Muligheter - Lett på tå PD16155
Dies:
Gratulerer 4 PD15121
Bordkort PD17257
Stempel:
Chevron PD13776
Annet:
Utstansede figurer - stjerner
Dotter - Blå
3D Lim puter

Elin:
Jeg har brukt blå og gråbrun på mitt enkle kort - min favorittkombinasjon til jul! 
Produkter: 
Ark:
Gledelig Jul - Kristtorn, blå PD12600
Gledelig Jul - Pepperkakebyen PD 16215
Stempel: 
Reinsdyr PD 12688
Annet: 
Dotter, blå


Ann Kristin:
Jeg har brukt grå og lilla. Nydelige farger sammen!


Produkter: 

Ark:
Hell og Lykke - Sammen for alltid PD15026
Dies:
Bryllup PD15133

Annet:





Renate:
Jeg har brukt flere farger, men med hovedvekt på blå og oransje. De er komplementære, og står så utrolig flott til hverandre!
Produkter:
Ark:
Muligheter - Naturligvis PD 16146
Dies:
Ramme 3 PD 16211
Annet:


Torill
Jeg har brukt ROSA og GUL som hovedfarger på kortet mitt.

Produkter:
Ark:
Stempel:


Lene:
Jeg har brukt rosa og hvit som mine to hovedfarger og som jeg synes passer kjempegodt til blant annet babykort.


Mønsterark: 
Stempler:
Dies:
Ramme 3 PD 16211
Ramme- PD16171
Annet:

Hilde:
Jeg har valgt med rødt og sort som farger i tillegg til kraftkartong.




Produkter:
Dies:
Stempler:
Kjære konfirmant
Mønsterark:

Ida Kristin:

Jeg har brukt fargene gul og blå til denne utfordringen. Bildet av dette sjarmerende vakttårnet ble tatt på stranda i Bulgaria i sommer, nettopp fordi jeg så at dette var et motiv jeg ville scrappe :)


Produkter

Mønsterpapir:

Stempel:

Annet:


LindasS

Jeg gikk for jul denne gangen og fargene rødt og brunt i tillegg til hvitt.


Produkter:
Ark:
Dies:
Annet:

Merete
Jeg har valgt rosa og hvitt som hovedfarger.

                                                                                                                                                                           Produkter:
       Ark: Morgendugg PD 17298
               Anemoner     PD 17286
       Stempel: Evig vennskap PD 13811
       Dies: Sommerfugl PD 17265
       Annet: Rosa bånd
                   Chipboard hjerter rosa
                   Div. blomster
                   



Premien denne gangen er denne flotte diesen, og for å være med i trekningen om å vinne denne må bidraget ditt inneholde minst 50% Papirdesign produkter.

Vi gleder oss til å se hva dere lager og ønsker alle en kreativ måned. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar