Februarutfordringen

søndag 3. november 2013

Engler ♥ Lykke

Hei igjen!

I helga var jeg på scrappetreff, og gjett en gang om jeg kosa meg ;-) Det er så gøy å møte andre scrappere, skravle, le, spise gotterier, drikke et glass vin eller to, og ikke minst scrappe :-D 
Og skrapping ble det, så i dag skal jeg vise dere et av kortene jeg laget den helgen. Her har jeg brukt  min absolutte englestempelfavoritt "To Engler". Har sagt det før, og sier det igjen; Papirdesigns bildestempel er utrolig bra! Her har jeg stemplet på baksiden av en vanlig Bazzil-kartong, og resultatet blir alltid perfekt. Hver eneste detalj kommer kjempegodt fram, og det liker jeg! 








Materialliste:

Små blomster
Miniroser
Roser
PD 13747 Lykke- Søte små fugler
PD 13746 Lykke- Rosa Pioner
Stempel- To Engler
Chipboard- Hjerter i Rosa
Halvperler

Håper dere fikk litt inspirasjon av meg og Papirdesigns nydelige produkter. God og kreativ helg til dere fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar