Februarutfordringen

fredag 22. november 2013

To bursdagskort og ei bursdagsjente

Selv om jeg ikke vil scrappe slik lenger, MÅ jeg liksom lage en slike blomsterlayout på hvert scrappetreff jeg deltar på... Sist jeg var, ble denne lagd, og jeg fant frem et gammelt yndlingsark - "Mors lille hage".. Mathilde elsker disse layoutene, så denne får henge i ramme på rommet hennes en stund fremover:-)

When attending to crops, I just have to make one of these layered and flower packed layouts..
My daughter love these layouts, and she have this one in a frame in her room.
Jeg har brukt chipboard, masse blomster, bling og nye stempler (bokstavene og tallet)

I have used chipboards, flowers, bling and the new number- and letterstamps.

Produktliste:
PD 13741 "Blå pioner"
PD 12662 "Ønsker for fremtiden"
PD 090315 "Mors lille hage"
Rosa pioner
Hvite Gardenia - store
Hvite roser
Rosa roser
Chipboardhjerter - rosa
Chipboardtekst
Krystaller - rosa
Stempler - tall
Stempler - bokstaver
Stempler - bord rundt kanten



Jeg burde snart lære meg å ha noen bursdagskort klare til alle bursdager som ungene går i.. Her om dagen skulle vi i to samme dag, og jeg måtte kaste meg i scrappinga rett før vi dro avgårde. Derfor ble det første kortet her ekstremt enkelt - men jeg ble godt fornøyd med det likevel:-)

Kort 2 er en dekorert liten papirpose som jeg brukte til å putte pengegaven oppi..
Jeg brukte ark fra Lykke-serien, nye bokstavstempler,  blå kirsebærblomster og blå småroser til dekorasjon..


Ønsker alle en riktig god helg.



1 kommentar:

  1. Fra det helt elegante clean n simple til det søte og skjønne. Nyyyydelig!

    SvarSlett