Februarutfordringen

mandag 4. november 2013

Litt forjulsgaver

Kan ærlig si at jeg aldri har fått julefølelse så tidlig som i år. Jeg var i helgen og kikket på julegaver og julepynt og ble inspirert til å lage noen førhjulsgaver.

This year I feel that the Christmas spirit is here early and I have already started the Christmas shopping and was inspired to make a few Christmas gifts.




På de to siste posene har jeg embosset Papirdesignstempler.
On the last bags I have embossed using the Papirdesign stamps.




Produkter jeg har brukt
Washi tape
julestempel Konglebusk
julestempel
julestjernechipboard
grå roser
brun god jul chipboard
hvit god jul chipboard
røde halvperler
grå halvperler
PD 13845 Vintage snø
PD 13837 Vintage jul
PD 13828 Julebakst
PD 13831 Gledelig jul
PD 13833 Snøen daler
God Jul , brunt silkebånd

1 kommentar:

  1. Så flott innpakking til smågaver!!
    Skal huske på dette når jeg kommer så langt at gaver skal pakkes inn;-)

    SvarSlett