Februarutfordringen

fredag 8. november 2013

Shhh - hun sover...

Her fikk jeg skikkelig følelsen av at katten passet på at jeg ikke vekket Mathilde... Ja, jeg tenkte nesten at hun hysjet litt på meg:-)

Jeg har brukt det nye "tavle-arket", sammen med chipboardstjerner, og diverse småblomster.. I tillegg måtte jeg bruke et stempel. Alfabetstickersene er jo også et must!!

When I took this picture I felt like the cat was hushing on me and begging not to wake her up - lol..
I have used the new blackboard-paper, together with some chipstars, small flowers and a new stamp. The Alphabetstickers are a must on my pages, and I chose the pink ones to match the stars..

Produktliste:
"Tavle"
Chipboardstjerner, rosa
Pioner, rosa og grå
Gardenia, små grå
Alfabetstickers, rosa
Stempel fra småordplate

That was all I had for this time..
God helg til dere alle!!


1 kommentar: