Februarutfordringen

mandag 25. november 2013

Kort publicerat i Inzpira och ett julkort!





Det här kortet var publicerat i det senaste numret av Inzpira. Temat var tid och jag ville skapa ett stilrent kort i gråa färger. Jag tror att jag lyckades.

This card was published in the lates Inzpira. The theme for this issue was "TIME". I wanted to create a grey and stylish card. I think I managed to do just that.

Materiallista:
Mönstrade papper: PD11596 Englebarn
Dekorationer: Chipboardstjärnor, pärlor, grå Rosor, grå spets


Nästa kort är ett julkort. Jag har en hel bunt jag behöver skapa och snart är det dags att skicka dem! Varje år börjar jag i god tid och ändå får jag skynda mig på slutet?

My next card is a Christmas card. I need to make a whole pile of them and it´s soon time for mail them all. I think I start in good time to create them every year and still i has to hurry up in the end?


Jag hittade de perfekt blommorna till mitt motiv. För att få lite extra glitter använde jag glittrande snöflingor som bakgrund till blommorna.

I found just the right flowers for my stamped image. To get some extra sprakle I used snowflakes as background for the flowers.


Materiallista:
Mönstrat papper: PD 11593 Blåfjell, PD 13832 Vinter i skogen
Dekorationer: blå Pärlor, Chipboard snöflingor, brun Ros, blå Ros, beige mini Gardenia.

Många kramar från Ulrika aka LillBlomman!

1 kommentar: