Februarutfordringen

søndag 17. november 2013

Lær å lage enkle pakkelapper

Har dere sett de flott papirtapene som Papirdesign nettopp kom med?
Jeg har brukt dem til å lage superenkle pakkelapper.
Og nå kan du også lære hvordan.

Papirdesign have just released some beautiful Washitape.
I've used them to make some simple gift-tags.

Dette trenger du: Kartong (har brukt Bazzill Kraft), papirtape, diverse dies, stempel, chipboard  (eller annen pynt)

What you need: Cardstock, Washtape, some dies, stamps or other decorations.


Først skjærer du til et stykke kartong, og setter på noen strimler med papirtape

First you cut a piece of cardstock and put on some rows with washitape 

Så legger du ut diverse dies.
Har du ikke lange kutteplater, kan du gjøre dette i flere operasjoner.
Jeg stanset ut med Cutlebuggen min.

Then you lie out your dies. I used my Cutlebug to cut it out.


Nå er det klart til dekorering.

Now we ar ready for some decorating.

Jeg har gjort det enkelt, slik jeg liker det.
Tekststempel, chipboard, en tegnet søm....
Lag hull med en hulltang.

I've done it simple, like I use to.
Stamped sentiment or chipboard,  hand-drawn stitches.
Make holes. I used my Crop-o-dile.
 Ferdig!!
Superenkle og dekorative pakkelapper.

Done!!
Super easy and decorative tags for your christmaspresents.


 Ha en flott søndag.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar