Februarutfordringen

torsdag 29. oktober 2015

Årets første julekort

Endelig fikk også jeg tid til å ta i bruk de nye julearkene!
Har jeg kosa meg?! JA, gjett!!! :D
Og sånn ble årets første julekort:
Julehilsen
 Lag på lag av mønsterark, doily, et par lag til med ark og øverst troner den nydelige
Julehilsen- diesen <3
De to øverste lagene har 3D- puter under, for å skape litt dimensjon.
Ellers har jeg pynta med julestjerner, kristornblader, knopper, perler og en liten Bambi.
 Se så fine snirkler det er på Julehilsen- diesen. Den er vakker!
Enda en positiv ting er at den er kjempelett å få ut av formen etter bruk, det liker vi!
 Måtte pynte litt inni også :)
 Med plass til å skrive selv på den ene sida, og et julestempel på den andre.
Produkter:
Mønsterark: Til ettertanke PD 15067 Julekos
Kartong: Monokromatisk PD 15096 Rød1
Dies: PD 15053 Julehilsen
Pynt: Små julestjerner, røde, Halvperler, røde og hvite, Knopper, hvite, Doily
Stempel: PD 14917 Furukvist
Annet: 3D- puter

Ah, det var deilig å ha kommet i gang, kjenner jeg!
Hva med dere, har dere fått lagd noen enda?
Uansett håper jeg dette var til inspirasjon, enten til å komme igang, eller til å fortsette! :)

Klemmer fra




3 kommentarer:

  1. Hej
    Meget smukt og elegant julekort i dejlige farver. Flot die julehilsen.
    Hvilken die har du brugt indeni?

    Knus Jette Danmark

    SvarSlett
  2. Hej
    Meget smukt og elegant julekort i dejlige farver. Smuk julehilsen die.
    Hvilken die har du brugt indeni?

    Knus Jette Danmark

    SvarSlett
  3. Tusen takk :)
    Diesen inni er fra Spellbinders.

    Klem, Renate

    SvarSlett