Februarutfordringen

tirsdag 13. oktober 2015

KNASK ELLER KNEP

BØØØØ!
I dag titter jeg innom med litt skummel inspirasjon til dere ;)
Papirdesign har nemlig akkurat kommet med noen ordentlig tøffe, skumle og kule Halloween papirer som jeg har gledet meg til å lage noen prosjekter med! Så da ble det noen herlige Halloween esker!
UUUUHHHH!

Denne lille tøffe esken her har jeg laget med det kule nye arket PD 15088 - Gresskar!
For å lage esken trenger du et mønsterark eller kartong som måler 10" x 8,5"
På kortsiden scorer du arket på 4" og 6", på langsiden scorer du arket på 3" og 5,5"
Kutt vekk de fire ytterste sidene. Brett alle brettekantene og monter sammen.
Esken er nå klar for å bli pyntet :)
Denne malen har jeg funnet hos Anne, og titt gjerne innom henne for mer
detaljert beskrivelse.

Jeg har pynet esken min med papirfigurer som jeg har stanset og klippet ut fra mønsterarket PD 15086 - BØØØØØ, i tillegg har jeg brukt dotter i oransje og gult, osteklut, og bånd. 

Produktliste:
Ark:
 PD 15086 Knask eller knep - BØØØØØ, PD 15088 Knask eller knep - Gresskar
Annet: Dotter - Oransje og Gul

***


Denne type eske har jeg fått helt dilla på! De er kjempe grei å gi vekk som gave, med penger i eller som en liten oppmerksomhet til en god kamerat eller venninne.
Denne gangen prøvde jeg meg på en Halloween variant, den skal fylles med litt godteri og kanskje noen små kryp til guttungen på Halloween.


Som base til esken min har jeg brukt det råstillige mønsterarket PD 15087 Skrekk og gru!
Digger bare det arket! Det passer jo vel så bra til kule gutte eller jente LOer som til Halloween prosjekter :D Ellers har jeg stanset ut og klippet ut figurer fra arket PD 15086 - BØØØØØ!
Til pynt har jeg stanset ut en sløfe i arket PD 15088 - Gresskar, brukt osteklut, dotter og metall klype 

Produktliste:
Ark:
 PD 15088  Knask eller Knep - Gresskar, PD 15087 Knask eller Knep - Skrekk og gru,
PD 15086 - BØØØØØ
Annet: Dotter - Oransje og Gul


***

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk masse inspirasjon til å prøve deg på Halloween prosjekter :D

Kreative klemmer fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar