Februarutfordringen

tirsdag 27. oktober 2015

FØRSTE SKOLEDAG

Hei og hoppsan alle sammen :) 

Titter innom for å dele en layout jeg har laget hvor jeg har brukt både gamle Papirdesign serier og nye! Jeg digger at både nye og gamle serier passer så fint i lag, og lar seg kombinere :D
I August var det en stolt gutt som stilte til første skoledag i klasse 1A og som det scrappemammaen jeg er så måtte det selvfølgelig dokumenteres ;)

 Layouten måler 12x12" og på bakgrunnsarket mitt har jeg lekt med med en herlig blanding av mister, stempler, embossing og strimler av papir. Litt tråd, stickers og krystaller måtte også til ;)
Bakgrunnsarket mitt er fra den nye juleserien til Papirdesign, Til Ettertanke ♥
Det er bare utrolig lekkert! 

 Produktliste:
Ark: PD15073 Til Ettertanke - Våre tradisjoner, PD 13847 Skolestart - Tavle, PD 14918 Stillenatt - tiddelig bom
Stempel: PD 13800 Kamera, PD 13788 Bakgrunner, PD 13772 ABC
Annet: PD 14939 Klistremerker - Hverdag, PD 14929 Stickers - Svart, Dotter - Hvite,

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar