Februarutfordringen

lørdag 3. oktober 2015

Halloweenbøtter og tutorial på småpakker

Ikke lenge igjen til Halloween nå, og jeg bestemte meg for å "pimpe" opp godisbøttene til ungene.. 
I tillegg til bøttene har jeg også lagd noen småpakker som vi skal gi til noen vi skal lage halloweenpynt sammen med. Det er akkurat plass til en liten godis oppi, men disse småpakkene kan også brukes som invitasjon eller til andre ting. Jeg har lagd i stand en mini-tutorial på pakkene og den finner du nederst i innlegget her..

Først tar vi bøttene..
Jeg synes disse plastbøttene er så kjedelige, og de har vært brukt hvert år i minst tre år nå, så ungene ble kjempefornøyde med at de hadde fått litt ekstra stæsj på seg.
Jeg har klippet ut litt detaljer - hovedsaklig fra Pl-arket, men også toppremsene er brukt. Her får dere et par nærbilder:

Produkter:
Ark: PD15086 Bøøø, PD15087 Skrekk og gru
Annet: Dotter, 3D-puter

Så var det disse små søte pakkene - eller minikortene.. De er enkle å lage, og det tar ikke spesielt lang tid heller. Du kan variere størrelsen på dem ut fra hvor store sirkler du lager, men her har jeg bare brukt den største sirkelpunsjen jeg hadde foran meg..

De kan pyntes akkurat så mye du selv vil - og her valgte jeg kun tekststripene som du finner på ett av Halloweenarkene "Knask eller knep".


Innsiden pyntet jeg også veldig lett - med en ny papirsirkel og en tekststripe fra et av de andre arkene:-) 


Disse er superenkle å lage  og jeg tok noen ikke altfor gode bilder med mobilen mens jeg lagde dem. Håper du ser hvordan de er lagd.. (limputene er bare på den ene siden av tekststripen).
Produkter:
Ark: PD15086 Bøø, PD15087 Skrekk og gru, PD15088 Gresskar
Annet: 3D-puter 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar