Februarutfordringen

lørdag 10. oktober 2015

Et fuglehus og et pop-up kort


 I dag viser jeg frem et fuglehus som jeg har laget.
Oppskriften fant jeg i et et gammel Magnolia blad, 
men jeg har sett noe lignende i Ettrykk også.

Jeg har brukt mønsterark og stempler, samt all stæsj fra Papirdesign,
og som vindu har jeg brukt tykt plastark.






Produkter:
Mønsterark: PD 15076 Til ettertanke/Hvite julestjerner
Stempler: PD 14916 2 God Jul til deg, PD 14965 10 Banner
Annet: Kakeserviett, hvite bånd fra hvit båndpakke, hvite roser.


****************************

Det andre prosjektet jeg viser frem er et pop-up kort jeg har lagd tidligere.
Oppskriften finner du HER.




Produkter:
Mønsterark:
Stempler:  PD 14916 2 God Jul til deg,PD 14951 Hashtags,PD 14916 2 God Jul til deg
Annet: Selvklebende krystaller

Ønsker dere alle en riktig god lørdag.
Klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar