Februarutfordringen

torsdag 8. oktober 2015

JULEPYNT MED NYE PD-DIES

Hei hei :)

Idag er jeg tilbake med litt julepynt, som jeg har brukt nye dies på. Har du enda ikke skaffa deg disse, må du virkelig få opp farten, for de er bare heeeeelt herlige å bruke!!
Jeg har brukt både nye og fjorgamle juleark på disse enkle opphenga, det er så utrolig masse fint å velge mellom..


Jeg har brukt en sirkeldies for å stanse ut bunnen, kakeserveiett, sirkelpuncher og så denne nydelige engelen som er på et av klippearka. Diesen er stansa ut i mosegummi - det blir såååå fint!



Litt nærmere...



Liker sååå godt denne litt gammeldagse stilen på julepynten ;)





Her er en annen type med lys bakgkrunn og nye og eldre juleark i skjønn forening. Samme oppbygning her som på det forrige, men her har jeg brukt et snøfnugg av tre (Papirdesign) . Malt det hvitt og limt en plastbutton oppå med motiv fra et av de nye arka med fugler..


Her er samme God Jul- dies, men her har jeg brukt sort mosegummi.


Håper du også fikk lyst å lage din egen julepynt - det er ikke vanskelig når en har så masse lekre produkter å velge mellom ;)

NB! Husk oktoberkutfordringen vår - Bruk dies :)

Produktliste:
Mønsterark: PD 15084 Til ettertanke/Snøvær og fuglesang i skogen + Stille natt/kvelden før kvelden
Dies - God Jul 2
Annet: Papirserviett, bling, snøfnugg av tre

Smil og klem, Synnøve









1 kommentar: