Februarutfordringen

søndag 25. oktober 2015

To LO's i svart og orange

Hei!
I dag har jeg lyst å vise frem to LO's jeg lagde forrige helg på Helgetreffet her i Bodø,
som Line/ Papirdesign er med på å arrangere.

På denne har jeg brukt 1. klassebildet av sønnen min.
Og så har jeg fått tatt i bruk de nye klistremerkene som akkurat er kommet ut!
De er skikkelig fine, og passer både som tittel og "undertekst" på LO's.
Ellers har jeg pynta med litt splætter, kartongstrimler, chipboardstjerner, en button, fjær ++

 Klistremerkene har jeg valgt å først lime på en kartongbit i passende størrelse for å få dem mest mulig fremtredende, for det var akkurat det jeg ønsket på denne LOen.
 Produkter:
Ark: Forventning PD 14889 Trevegg (baksiden)
Klistremerker: PD 15045 Morroklumpen + PD 15046 Perfekt
Pynt & Annet: Button "Smil", Chipboardstjerner, 3D- puter


*****************************
*
*
*
Her har jeg latt meg inspirere av høsten.
Sønnen min har høstet gulrøtter hos "ho Bæsta", og nyter godt av
MARKENS GRØDE 
Her har jeg tatt i bruk ark fra den helt nye serien Mann er mann
Fantastisk flott serie, som jeg falt helt pladask for med en gang!
mange fine og forskjellige designs i en og samme serie <3

Bakgrunnen er splættet med orange spray, mens de svarte splættene faktisk er lagd med et bakgrunnsstempel fra Papirdesign, ble kult syns jeg :)
Ellers har jeg pynta med klistremerkebokstaver, en button og dotter fra Papirdesign.



Produkter:
Ark: Mann er mann PD 15114 God og varm + PD 15115 I garsjen
Stempel: PD 13788 Bakgrunner
Klistremerkebokstaver: PD 106 Orange
Pynt & Annet:  Button "Beste smilet", dotter + 3D- puter

Ønsker alle en fin og kreativ søndag!

Klem fra




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar