Februarutfordringen

torsdag 15. oktober 2015

Halloweenparty

Hei!
Da vi flytta inn i nytt hus i februar/ mars, lovte vi guttungen at han skulle få ha innflytterfest i kjellerstua sammen med kompisene.
Meeeen sånn ble det ikke... Flytting, pakking/ oppakking og å komme i orden + oppussing tar veldig mye lengre tid enn man skulle tro...
Så da blir det Halloweenparty i stedet!
Tror ikke han ble fryktelig lei seg for det da ;)
Har man fest, må man jo pynte litt!
Her har jeg lagd ei vimpelrekke hvor det står Halloweenparty.
Kartongen kutta jeg 3"x 4", satte så et merke midt på den ene kortsida, og skjærte bort så det ble en trekant. Mønsterarkene kutta jeg en 1/2" mindre, merka og skjærte på samme måte.
Bokstavene er thickers farga med promarkers.
 Papirer på vimpelrekka:
Knask eller knep PD 15087 Skrekk og gru + PD 15088 Gresskar



************************************
Og skal man ha party, er det jo en fordel med gjester...
Så da lagde jeg invitasjoner også!
PL- kortene på Knask eller knep PD 15086 BØØØØØ- arket
 passa perfekt til å lage invitasjoner med!
Jeg fikk også benytta meg av en ny dies, PD 15064 Invitasjon
 Oppe i det ene hjørnet har jeg festa ei sløyfe med en slikkepinne og et papirsugerør pynta med hodeskalle og bein på. Hodeskallen og beina er klipt løs fra et sort "bånd" fra en av båndpakkene.
Ellers har jeg pynta med miniroser, dotter og knapper.
"Invitasjon" er festa med 3D- puter.

Produkter brukt på invitasjonene:
Ark: Knask eller knep PD 15086 BØØØØØ
Dies: PD 15064 Invitasjon
Pynt & annet: Miniroser, orange + sort
Dotter, orange + grå
Hodeskallebånd
3D- puter

Håper du lot deg inspirere!

En skummel aften ønskes av



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar