Februarutfordringen

lørdag 31. oktober 2015

Min favoritt - Mann er mann..

Jeg fant umiddelbart min favoritt i serien "Mann er mann" - nemlig det tøffe treverksarket "Uteboden". Det måtte til pers med en gang og jeg stoppet ikke med én layout - neida, to stk ble til på kort tid... 

På den første her har jeg brukt flere stempler  - på flere måter..
Noen av stemplene er stemplet rett på arket, andre er stemplet på papir og så klippet ut, og andre igjen er stemplet på blank bakgrunn så jeg har kunnet flytte litt rundt på dem før jeg ble fornøyd..


I tillegg til flere stempler, har jeg også brukt de nye og råkule klistremerkene. Med ni ulike design har man masse å velge mellom.. "Største smilet" er fra utklippsarket "Ord".

Produkter:
Ark: Mann er mann: PD 15118 Uteboden, Til ettertanke: PD15091 Klippeark - ord.
Stempler: PD13788 Bakgrunner, PD 13776 Chevron, PD 14989 Til han, PD13771 Piler
Klistremerker: Moroklumpen og Weekend
Annet: Svarte klistremerkebokstaver


Layout nr. 2 ble litt mer rolig i uttrykket. Her har jeg også brukt noen av de andre arkene. I tillegg er selvfølgelig de nye klistremerkene med, og notestempler fra "fuglekvitter-plata".


Produkter:
Ark: Mann er mann: PD15118 Uteboden, PD15116 Beste pappa
Stempel: PD13804 Fuglekvitter
Klistremerker:  Perfekt
Annet: Svart klistremerkealfabet


Likte du klistremerkene? Vi trekker tre heldige vinnere av alle de ni nye pakkene senere i kveld. Ta en titt her i bloggen, på Instagram og på Facebooksiden vår for mer info;-)

Ønsker alle en skremmende og fin lørdag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar