Februarutfordringen

onsdag 7. oktober 2015

Julekort

Hei hei:-) I dag skal eg visa noko eg svært sjeldent gjer; det er eit kort og att på til eit julekort:-) Eg prøver å utfordre meg sjølv om dagen til å lage meir kort, og eg storkoser meg!

Eg pleier sjeldent å få til å lage julekort før i adventstida, men den nye serien med julepapir, "Til ettertanke" fekk meg rett i den gode stemninga:-)

Eg har laga eit enkelt mixed media kort. Ofte bruker eg veldig mykje medium for å lage mixed media prosjekter men det kan og gjerast enklare. Så her er det litt gesso, snømaling og embossingpulver, samt litt glitter.



Produkter:
Ark: Til Ettertanke - PD15073 Våre tradisjoner, PD15067 Julekos, PD15071 Alle hjerter gleder seg
Utklippsark: PD15091 Ord
Annet: kakeserviett

Ha ein strålande onsdag:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar