Februarutfordringen

mandag 19. oktober 2015

Super Jenta :-)

Det er mandag, vi har passert midten på oktober og det er igjen min tur til å inspirere dere litt her i Papirdesign-bloggen.

I dag har jeg lyst til å vise dere en Layout hvor jeg har brukt noen av papirene fra den nye serien "Til Ettertanke".  Jeg er veldig glad i å bruke treverk-ark som bakgrunn, og dette er et av mine nye favoritter.  Jeg har kombinert treverk med "strikk", noe som passer perfekt til bildet jeg har brukt.


På bakgrunnen har jeg brukt strikkestensil sammen med modellingpaste. Den har nesten samme mønster som det nye strikkearket fra "Til Ettertanke" og genseren til jenta mi.  Jeg har også brukt en bit av et gammelt ark fra "Herman og Emilie"-serien med strikkemønster bak bildet.



Jeg har pyntet med snøfnugg i tre, som jeg har dabbet hvite, rosa dotter og stempler.


Produkter jeg har brukt:
Ark: "Til Ettertanke": PD 15081 - Gave til far, PD 15073 - Våre tradisjoner.  "Hell og Lykke": PD 15998 - Velkommen til deg. "Herman og Emilie": PD 12643 - Bamsefar - Rosa,
Stempler: PD 13764 - Lille frøken, PD 14951 - Hashtags jul
Annet: PD 14955 - Trefigurer vinter, rosa dotter.

Ha en fin, kreativ dag :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar