Februarutfordringen

fredag 23. september 2016

Avskjedskort


Jeg har arbeidet på en museumsfabrikk en stund, men nå var det tiden for siste arbeidsdag. Jeg ville lage et personlig avskjedskort, som henter opp mye av det det drives med på museumet. Motivet er av et av museumets pledd, som produseres på gamle maskiner. Ettersom det veves både tepper og vadmelsstoff, synes jeg striestoffet passet perfekt til kortet. Jeg har i tillegg fått med en saksecharm, ettersom det er noe som stadig brukes.


På fabrikken produseres det også strikkegarn. Derfor er det jo ekstra flott at Papirdesign har lekre stempler med strikketema. Dette stempelet jeg har brukt her er av den eldre utgaven, men det har også kommet en ny lekker stempelplate med strikketema.


På skrivetagen har jeg brukt bakgrunnsstempel med strikkemasker langs kantene for å hente opp strikketemaet der også. Kortet er ellers pyntet med blomster og halvperler, samt kakeserviett.



Produkter:
Ark: PD 12699 Strie, PD 14877 Sommerfugl i sommerskinn
Stempel: PD 13799 Strikk, PD 14966 Tusen takk
Blomster: Pion, Krysantemum, roser
Annet: PD 13816 Kakeserviett 10 cm, Dotter lilla

1 kommentar:

  1. Åhh...dette var bare knallfint! Skikkelig lekkert! :D
    God helg! :D

    SvarSlett