Februarutfordringen

lørdag 17. september 2016

Juletags og kondolansekort

Etter at de nye stemplene til Papirdesign ble lansert har jeg fått litt juletag-dilla, så jeg tenkte jeg skulle vise frem to nye tag`er jeg har lagd, og en som allerede er vist frem en gang. I tillegg har jeg et  helt enkelt kondolansekort.

På den første har jeg kominert stempler fra tre av de nye juleplatene, og jeg klippet ut en nisse fra ett av julearkene. 
Produkter:
Stempel: PD16175 Nordpolen, PD16179 Kommer nissefar, PD16185 Juleord
Papir: PD16233 Julaften

Dette var den aller første tagen som ble lagd i år, og det var først i etterkant jeg så at det kunne vært morsomt med blå bakgrunn i stedenfor, så da ble tag nr 3 til.. 
Stemplene er fra "Kommer nissefar", mens snøfnuggene er fra tidligere kolleksjoner. 

Utfordringen vår i september er "Stempel", og dette var mitt bidrag. Håper du også finner frem dine stempler og blir med og leke med oss. 



Har også måttet delta i flere begravelser denne sommeren, og tenkte jeg for første gang skulle lage et kondolansekort. 
Dette ville jeg gjøre veldig enkelt, og valgte da å bruke diesen "Dypeste medfølelse" sammen med et lite utvalg blomster. 


Ønsker alle en riktig kreativ og fin lørdag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar