Februarutfordringen

torsdag 22. september 2016

EN LITEN GAVE-ESKE

Min kjære svigerdatter er så flink til å samle esker og bokser til meg i alle slags fasonger og størrelser, og det er jeg superglad for! Nå har hun snart bursdag og da skal hun få en av de igjen faktisk - bare pyntet med nye ark og dies fra Papirdesign. 
Den godeste Line har gjort det igjen - og laget de nydeligste ark, dies og stempler!!
Og de treverk-arka er bare heeelt digg :) Jeg har brukt et av de på denne eska, og pyntet den enkelt oppå..




Er det ikke nydelige mønsterark? Ser jo nesten ut som om boksen er av tre :)



Fantastisk flott rammedies - den er også ny fra Papirdesign.
Jeg har også brukt ballongene fra Hurra for deg - diesen og stanset de ut i glitterkartong..





Oppi her kommer det en liten overraskelse.. 
Har du enda ikke fått med deg alle de fine nyhetene fra Papirdesign, så sjekk nettsida. Der ligger alle de nye produktene øverst!

Produkter jeg har brukt på eska mi er:
Mønsterark: PD 16229 Julens hvite blomster, PD 16195 Snømenn
Dies: PD 16171 Rammedies og Hipp hurra for deg
Chipboardstjerner PD 630
Chipboard ord PD 16161 Din dag
Klistremerke ord: Vakkert smil
Hvit båndpakke
Små blomster og knupper

Smil og klem, Synnøve



1 kommentar:

  1. Så enig Line klarer hele tiden å skape ark, dies, stempler m.m som gjør det bare en drøm å kreere selv ♥ Herlig med svigerdatter som samler for deg. Har en ektemann her som gjør det samme hihi! Og det her ble bare rålekkert!! Og enig det ser ut som en treboks!

    SvarSlett