Februarutfordringen

tirsdag 20. september 2016

Etter regnet synger fuglene - minner om utfordringa

Hei hei:-) I dag viser eg ein veldig enkel tag, tenkt til å muntre opp nokon som treng det.

Eg minner på septemberutfordinga: STEMPEL, med denne:-)

Eg har ein ting eg virkelig elsker å gjere, bortsett fra scrapping då selvfølgelig;-) Det er nemlig å leke med gelli printing. Det er ikkje ofte eg veit kva eg skal gjere med det eg lager men det er gøy å ha ark med kule trykk liggende. Eg lager alltid litt tags om i samme slengen. Dei er perfekte å bruke til eit enkelt bursdagskort, eller som dette, til oppmuntring:-)

Litt stempel, klistermerker og/eller diverse pynt og du er ferdig:-)

Denne er så enkelt laga som: stemple, embosse, klistre på klistermerker, ferdig:-)






Produktliste: 
Stempel: PD 13804 Fuglekvitter
Klistermerker: PD 15046 Perfekt
Annet: lilla blonde

I morgon kjem eg med ein anna variant av tag med gelli print:-)

Ha ein strålande dag:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar