Februarutfordringen

lørdag 24. september 2016

En juleeske

How, how, how!
Det er like før butikkene fylles med juleting og tang- og det samme gjør bloggene og scrappebutikkene.

Papirdesign har akkurat sluppet sin julekolleksjon som inneholder vakre mønsterark, nydelige dies og   stempler.

I dag skal jeg vise mitt lille prosjekt på min bloggdag:






Produkter jeg har brukt:
Mønsterark: PD 16198 Store og små
Stempler: PD 16186 Vi tenner lys
Dies: PD 16171 Dies ramme, PD 16202 Dies Ramme 2,  PD 16211 Dies ramme 3
PD 16209 Dies Julehilsen 2


Ønsker dere alle en riktig så flott lørdag.
Klem fra




3 kommentarer:

  1. Hei
    Det var en nydelig eske du har laget :)
    Har du en mal eller noen tips om hvordan lage en slik, noe som du vil dele med oss andre? ;)

    Gleder meg til å følge deg videre!

    Marit

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Marit...
    Denne så jeg i Ettrykk bladet (tror det var Elizabeth Elton som hadde laget denne), og jeg mener det var i desember utgaven i 2015.
    Det var ingen mal i bladet...men jeg tok utgangspunkt i en kartong på ca 5"x 12", og preget den omtrent slik; 5 " , 2 " og 5" ..deretter lagde jeg en eske som passet inn....Esken er 3,5" på alle sidene

    Lykke til!

    SvarSlett
  3. Hei igjen :)
    Eg får starte prøve-feile-prosessen ;) :D
    Takk for svaret :)

    SvarSlett