Februarutfordringen

lørdag 10. september 2016

Gratulerer med dagen




I dag viser jeg frem et kort i en litt anderledes stil enn det jeg
vanligvis lager. Som oftest lager jeg kort som er mer duse og sarte, 
men denne gangen ønsket jeg å få frem kontraster-
og hva er mere kontrastfullt enn svart og hvitt?
Jeg ønsket også å bruke grønt som en farge mot det svarte og hvite.

Teksten er embosset med hvit. 
Perleraden er en blanding av Papirdesign sine halvperler og enamel accents






Produkter jeg har brukt:
Mønsterark: PD 15996 Ungdommelig og kul, PD 15076 Hvite julestjerner
Stempler:  PD 13795 Fri som fuglen, 
PD 13794 Ord til deg, PD 14923 Du er flott,
PD 13790 Hei på deg
Annet: Buttons-Stikk, Grønne halvperler






Ønsker dere en strålende lørdag.
Klem fra


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar