Februarutfordringen

søndag 5. april 2015

Aprilutfordingen - flere inspirasjonsbidrag.

Forrige søndag tjuvstartet vi på april, og den månedlige utfordringen vår..
Denne måneden har i en vårlig og påskeinspirert moodboard til dere, og kanskje har du noen bilder fra påsken som skal scrappes, eller andre vårlige prosjekter?? Det er opp til deg hvordan du tolker oppgaven - så det er bare å sette i gang..


Hovedinnlegget med utfodringen - og mange av de kreative sine bidrag kan du finne her - men også i dag har noen av jentene noe å vise frem..

Jeg gikk løs på denne moodboarden før jeg tenkte at påsken var over når utfordringen kom ut, men her er mitt bidrag:
 Jeg har laget min egen collage av et par ting jeg lagde til påsken.. Dekorering av de utskjelte sjokoladeeggene til Freia, og noen påskekyllinger som barna har lagd til pynt..

Produkter:
Ark: PD 15043 Snill og tøff, PD 13759 Påskeegg, PD 13762 Mot vår
Blomster: påskeliljer, lilla asalea
Annet: lilla blonde, svarte krystaller


Eg har laga ein påskelayout til denne utfordringa. Og det må eg sei var ein fryd med dei herlige påskearka til Papirdesign:-)


Produkter:
Ark: God Påske - påskeegg PD13759 og påskeliljer PD13760
Stempel: Bakgrunner PD13788
Wood: fugler
Klippeark: Påske PD10605
Alfabetstickers: Gul PD107
Blomster: Pioner og påskeliljer


Renate:
Jeg har dekorert enda en papirpose til å ha godterier i,
og har også brukt de fine påskearkene til Papirdesign.

Produkter:
Ark: God påske PD 13759 Påskeegg, PD 13760 Påskeliljer, PD 13762 Mot vår
Pynt: Små påskeliljer, lilla dotter og lilla blondebånd
Annet: 3D- puter

Wenche: 
Jeg har laget et enkelt kort i vår/påskefarger:
Produkter:
Ark: PD 13740 LYKKE - Fuglekvitter, PD 13759 God påske - Påskeegg
Stempler: PD 13770 Symaskin, PD 14961 Min venn
Blomster: Søte blomster - lilla
Annet: Halvperler - hvite

Du finner link til selve utfordringen og du legger inn ditt bidrag her. Premien du kan finne i april hvis du deltar kan du se her. Regler for deltagelse kan du finne oppe under faner. 
Fortsatt god påske!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar