Februarutfordringen

torsdag 2. april 2015

Layout: To fargeklatter

Hei!
Noen ganger bare jeg ha masse farger!
Dette er en sånn layout...
 
Layout with lots of colours
 
Det blå arket er fra den nye serien Hell og lykke, og passer perfekt til bildet mitt!
Fikk prøvd ut den nye puncher'n min på det og, meget fornøyd, må jeg si :)
På bakgrunnen brukte jeg først en stensil og molding paste, deretter kosa jeg meg skikkelig med spraying og splætting av masse forskjellige dylusions inks.
Til slutt har jeg pynta med masse fargerikt stæsj;
Fjær, både ordentlige og et par som er stanset ut med dies og Bazill Gold Foil.
I tillegg har jeg brukt buttons, chipboard, dotter og et par søte ugler, samt nye bokstavklistremerker.
 
Bildet er for øvrig av min kjære. (med en papegøye på skulderen)
Større fargeklatt skal man lete lenge etter; varm og god, full av energi, fantastisk pappa og kjæreste, skøyer og spilloppmaker, 100% ekte og en gledesspreder av rang!
Jeg er heldig som har et slikt menneske i livet mitt! <3
 Nærbilder:


Produkter:
Ark: Hell og lykke PD 15034 På to hjul (bakside)
       Marias verden PD 14915 Ugler
       Marias verden PD 14912 Sjokolademuffins
       God påske PD 13759 Påskeegg
      (Chevronmønsteret er fra et ark i en eldre serie Mens vi venter)
Pynt: Buttons, chipboard, dotter og bokstavklistremerker PD 14933 Alfabet, sort
 
 
Takk for at du titter!
Ønsker alle en fortsatt god påske!
 
Hilsen fra




1 kommentar: