Februarutfordringen

torsdag 9. april 2015

KONFIRMASJONSKORT MED ROSA CONVERSE-SKO

Skikkelig rosa inspirasjon fra meg idag :) Måtte prøve min nye Converse-dies og siden det snart er konfirmasjonstider, ble det noen skikkelig kule rosa-mønstrede sko i herlige Papirdesign-ark :)



Kortet er laget på en brun papirpose og jeg har hatt sort kartong i bunnen for å rocke det opp litt.. Har også brukt litt sort ellers også, syns det blir fint sammen med rosa og hvitt. Sløyfa er en TH-dies, trykket ut i sort kartong og malt litt her og der med hvit gesso.



Jeg har puttet litt rosa blonder oppi skoene, så de blir enda mer jentete *fnis*..



Laget en halvsirkel til åpning, så det skal bli lettere å få ut tagen, som ligger inni posen..



Slik ser tagen ut med skrivefelt og enkelt pyntet.. Kanten oppe er en kantdies fra Joy.


Baksiden her - i samme stil.. Sjekk det kule stempelet!

Produktliste for posekortet mitt:

Mønsterark -PD hell og lykke, ung og stilig
-PD hell og lykke, mopedist
-PD skolestart, tavle
-PD baksiden av strikke-juleark
Papirdesign - blonder, rosa
Papirdesign - stempel, fri som fuglen
- stempel, nesten mann
- stempel, Ord til deg
- stempel, til han
PD - selvklebende bling

Ønsker deg en super torsdag!





9 kommentarer:

  1. Nydelig kort Synnøve :) Takk for flott tips på bruk av diesen! Har ikke prøvd min enda, men snart :)
    Klem Anita Lise

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig kort! Dette bare digget jeg! virkelig lekre farger sammen :)

    SvarSlett
  3. Hei. Stilig kort. Må bare spørre hvor man får kjøpt Converse diesen. Må ha en slik :-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, jenter :) Diesen er kjøpt hos MY FAVORITE THINGS nettbutikk og den heter Die-namic All Star high top. Rask og god service :)
    klem, Synnøve

    SvarSlett
  5. Veldig stilig kort, og de skoene ble supertøffe med det arket!

    SvarSlett
  6. Wow så knalltøft kort!!

    SvarSlett
  7. Kjempetøft konfirmasjonskort. Den diesen er et funn :)

    SvarSlett
  8. digger den dies'en!!!
    Nydelig kort

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  9. Stilig og skikkelig gjennomført, LOVE IT <3

    SvarSlett