Februarutfordringen

mandag 6. april 2015

Varm gutt på ferie

De siste dagene har våren kommet for fullt her hos oss, og jeg begynner å lengte etter sommer, sol og varme.  Jeg vil derfor vise dere en Sommer/ferielayout i dag.

Jeg har brukt de nydelige papirene fra den nye "Hell og Lykke"- kolleksjonen, sammen med en gammel favoritt fra "Naturligvis"-kolleksjonen.

Bildet på siden min er fra Alanya/Tyrkia. Vi er på vei opp til en gammel borg og har tatt en liten pustepause.  Jeg liker å tenke tema og symbolikk når jeg scrapper.  Valget av stempel og stensiler på bakgrunnen er derfor ikke tilfeldig. Jeg har valgt mursteiner med tanke på borga laget i stein.  Derfor har jeg også brukt en bit av steinarket fra "Naturligvis"-kolleksjonen sammen med de nye papirene.

Jeg bruker ikke så mye blomster når jeg scrapper, men disse "søte blomstene" syns jeg passet perfekt til idyllen på denne siden. Button -Stilig kar, gir en perfekt beskrivelse av gutten min.


Produkter jeg har brukt:
Ark: Hell og Lykke: PD15997 - Du er invitert, PD 15994 - Klok og talentfull, PD 15995 - Sprudlende og snill. Naturligvis: PD 12702 - Stein
Stempler: PD 13778 - Lin og mur, PD 13776 - Chevron
Trefigurer: PD 14956 - Sommer
Klistremerker/stickers: PD 14942 - Sommer, PD 14933 - Alfabet, sort, PD 111 - grå
Blomster: Søte blomster - lys blå
Annet: Button - Stilig kar, Selvklebende perler - grå

Ha en fin og kreativ dag :-)

- Hege-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar