Februarutfordringen

torsdag 16. april 2015

Layout: Pink is the new blue

I dag kommer det enda en fargerik layout fra meg :)
Ble så inspirert av DT- Kristine, som lagde en rosa layout med gutten sin for en stund siden,
så nå fikk jeg endelig lagd en rosa layout selv også, med min gutt, som også digger rosa!
 
Jeg har igjen brukt stensil og molding paste på bakgrunnen, før jeg har spraya med dylusions ink spray, bare rosa denne gangen.
Arkene er rester fra et tidligere prosjekt og hadde noen spreke trekantformer, som gir ekstra liv og spenning til layouten.
I tillegg har jeg brukt stempel, viewmaster- ruller og kamera, som er klipt ut og limt på sammen med viewmaster- ruller i bazill gold foil, som er stanset ut med en die, samt nye bokstavklistremerker, en button og et hjerte <3
 
 *Fargen på ballen er fiksa litt på, så den matcher shortsen... ;)
Nærbilder:


 
Produkter:
Ark: Forventning PD 14884 Gratulerer, rosa
        Forventning PD 14896 Fashion
        Marias verden PD 14915 Ugler
Stempel: PD 13800 Kamera
Annet: Stickers PD 14936 Alfabet, blå
           Button "UNIK"
           3D- puter
 
Kreativ hilsen fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar