Februarutfordringen

tirsdag 28. april 2015

CHALKBOARD LAYOUT


Denne gangen vil jeg vise dere noe jeg aldri har gjort før. Jeg har nemlig prøvd meg på en mixed media versjon av Chalkboard stilen, som er så populær :) Dette er en veldig kul stil, og med de flotte Chalkboard papirene fra Skolestart - serien til Papirdesign så var det utrolig gøy å lage et prosjekt i denne stilen! Det blir garantert flere! ♥

 Jeg startet med å lage selve bakgrunnen til layouten min. Den består av lag på lag med forskjellige medium. Først grunnet jeg mønsterarket med clear gesso, deretter valgte jeg meg ut noen tøffe stempler fra Papirdesign som jeg embosset på bakgrunnen. I tro Chalkboard-stil valgte jeg å embosse i hvit. Deretter limte jeg på mønsterark rester, bølgepapp, små chipboard biter, mange blomster fra Papirdesign, kakeservietter og annet gøy til bakgrunnen min. Alt dette fikk et lag med mod podge og modeling paste før jeg tok frem noen sprayer i blå og lilla toner. Mine favoritt farger ♥
Til slutt var det tid for å feste på bilder og tittel :) 



Produkter fra Papirdesign:
Ark: PD 13847 Skolestart - Tavle
Blomster: Store Roser - Krem, Søte Blomster - Krem, Hibiscus - Gul,
Stempel: PD 13778 Lin og Mur, PD 13788 Bakgrunner
Annet: Kakeserviett - hvit 14 cm, PD 636 Hjerter - Lilla,

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar