Februarutfordringen

onsdag 1. april 2015

Kjolekort til konfirmanten ♥

Hei ♥
Så er vi endelig kommet til april og påsken starter i dag for mange av oss.
For noen blir nok dette en travel måned med konfirmasjonsforberedelser.
I dag har jeg et kjolekort å vise dere - en mye brukt fasong da den passer
som kort, invitasjoner eller bordkort.
 ♥
På innsiden har jeg ordnet det slik at man kan sette fast en pengegave.
 Jeg har kun festet strimlene i endene og passet på at det er plass nok i bredden.
Jeg hadde bare en hundrelapp for hånd, men det skal gå greit med noe større valør.
Jeg lot være a lage et hvitt panel for å skrive en hilsen.
Mønsterpapiret er så lyst og fint at man kan skrive rett på.
Produktliste:
Ark: PD 15029 hell og lykke - Lev livet, PD 14910 Marias verden - Drømmebryllup
Stempler: PD 14960 - Til henne, PD 14958 Stå på
Blomster: Rosa/lilla og hvite roser
Annet: Hvite halvperler - svirler og enkle
Påskeklem fra


2 kommentarer:

  1. Nydelig, men samtidig morsomt kort <3

    SvarSlett
  2. Helt fantastisk lur pengelomme du har funnet på her ❤️ Kommer nok til å herme etter denne på kjolekortene mine ❤️ Nyyyydelig at kortet ditt ❤️

    SvarSlett